söndag 23 november 2014

Kan Emma Igelström så kan jag! / If Emma Igelström can do it, I can!

Härom sistens la den före detta simmerskan och Karlshamns stolthet ut en bild av sin mage på instagram (läs här!) efter det att hannes dotter frågat om man måste ha magrutor för att vara stark. Så jäkla bra gjort!
Då ska inte jag var sämre! Här har ni min mage, som kan springa 28km (troligen mer om jag bara hade tid) och en halvmara på 1.54! Den har också producerat min underbara dotter. Bjuder också på en bild hur jag ser ut efter en 10km löprunda samt vid datorn just nu. Enjoy!

Not to long ago the swimmer, and Karlshamn's pride, Emma Igelström, put a picture of her tummy on instagram after her daughter had asked her if you had to have ripped abs to be strong. Way to go Emma!!!
So of course I don't want to be any woprse than that. SO here cames a picture of a tummy that can run 28k (probably further if I ever had the time) and half a marathon in 1.54! It has olso produced my wonderful daughter! I also give you a picture of how I look after a 10k run and how I look here by the computer right now. Enjoy!

Jag hoppas ni kan se bristningarna, min dotter har gjort dem, alldeles själv! :) I hope you can see the stretch marks! My daughter made those, all by herself! :)
Good morning!:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar